Підсумок


Підсумовуючи роботу над веб-квестом, можна сказати, що вона сприяла позитивним мотивам навчання школярів, розвитку критичного мислення, формував вміння та навички здійснення порівняння, аналізу помилок, перспектив, класифікації, знаходження шляхів розв'язку проблеми та завдання в цілому.
Веб-квест допомагав ефективно вирішувати цілий ряд практичних завдань:
1. Діти навчались виходити за рамки змісту та форм подання навчального матеріалу вчителем.
2. Створювалась можливість розвитку навичок спілкування в Інтернеті, тим самим, реалізуючи основну функцію - комунікативну.
3. Веб-квест допомагав підтримувати навчання на рівні мислення, аналізу, синтезу та оцінки.
4. Молодші школярі отримували додаткову можливість професійної експертизи своїх творчих здібностей та вмінь.
5. Учні навчались використовувати інформаційний простір мережі Інтернет для розширення сфери своєї творчої діяльності.
6. Підвищувались позитивні мотиви навчання учнів до вивчення дисципліни та до використання комп'ютерних технологій у навчальній діяльності.

Комментариев нет:

Отправить комментарий